Κυριακή 17 Ιουλίου 2011

Έκτορας Μποτρίνι "Τίποτα δεν ήταν στημένο"


Ο σεφ, που κατάφερε με επιτυχία να γίνει για κάποιους «εφιάλτης», εξομολογείται την άγνωστη ζωή του.


Πιέζεσαι από όλο αυτό;
Πάρα πολύ! Κάθε μέρα σκέφτομαι ότι ο κόσμος που θα έρθει στο εστιατόριό μου πρέπει να μείνει δύο φορές ευχαριστημένος από μένα, όχι μία. Αυτό, λοιπόν, σημαίνει ότι γίνομαι διπλά αυστηρός με τους συνεργάτες μου και δουλεύουμε όλο και πιο σκληρά. Αυτό που βλέπετε από μένα στην τηλεόραση, είναι «παιχνίδι» σε σχέση με αυτά που γίνονται στην κουζίνα μας.


Τελικά, ήταν αληθινά όλα αυτά τα ξεσπάσματά σου και οι καβγάδες που βλέπαμε στην εκπομπή;
Πολύ αληθινά και μπορώ να σου πω, μάλιστα, ότι ποτέ δεν στήσαμε κάτι επί τούτου. Τίποτα δεν ήταν στημένο. Μάλιστα, πολλές φορές, κόβαμε τα περισσότερα στο μοντάζ, γιατί οι σκηνές ήταν πολύ σκληρές για να παίξουν στον αέρα. Μην ξεχνάμε ότι στον Εφιάλτη έρχονταν άνθρωποι που ήθελαν μια συμβουλή και μια ανάσα για το μαγαζί τους.Οπότε, βρίσκονταν σε δύσκολη θέση και ήταν λογικό να υπάρχουν επεισόδια και φωνές. Αυτή είναι η εικόνα που επικρατεί, αυτή τη στιγμή, στην ελληνική αγορά.


Tι θα βρει κανείς μες στο ψυγείο σου;
Έχω μόνο νερό και παγάκια. Εμείς οι μάγειρες, ξέρεις, τρώμε πολύ άσχημα. Τσιμπολογάμε διάφορα από το εστιατόριο, μικρές πιρουνιές από τα πιάτα. Δεν πάω στις 3.00 το βράδυ σπίτι μου να φτιάξω μοσχαράκι κοκκινιστό. Άλλωστε, η μάνα μου μαγειρεύει.

Περισσότερα στο People που κυκλοφορεί.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου